۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۵۲

حجت الاسلام ترابی:

تحصیل در علوم دینی فرصتی گرانبها برای جوانان است

تحصیل در علوم دینی فرصتی گرانبها برای جوانان است

شاهرود - امام جمعه شاهرود تحصیل در علوم دینی را فرصتی گرانبها برای جوانان دانست و با تاکید بر اینکه نباید از آن غافل شد، گفت: جوانان و خانواده ها هوشیار باشند، تحت تاثیربرخی مشاوره های غلط قرار نگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود در محل حسینیه اعظم مدرسه قلعه بر ضرورت فرهنگسازی برای حفظ محیط زیست و عرصه های طبیعی تاکید کرد و افزود: فعالیت انسان با صنعتی شدن جوامع خسارت های زیادی به عرصه های طبیعی و محیط زیست وارد کرده است.

وی با یادآوری فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ضمن تصریح بر اینکه همه در حراست از عرصه های طبیعی ملزم به رعایت قانون هستیم، تاکید کرد: مردم به مناسبت این روز هر نفر یک اصله نهال به صورت نمادین غرس کنند.

خطیب جمعه شاهرود حفظ عرصه های منابع طبیعی و خصوصا پوشش جنگلی و مرتعی را برای داشتن هوای پاک ضرروی دانست و تصریح کرد:  باید فرزندان ما به رعایت قانون وحفظ منابع طبیعی ترغیب و تشویق شوند.

ترابی تحصیل در علوم دینی را فرصت گران بهایی برای جوانان دانست و با تاکید بر اینکه نباید از آن غافل شد، افزود: علاقه مندان به تحصیل در علوم دینی برای تحصیل در حوزه های علمیه ثبت نام کنند.

وی استعداد بسیار خوب جوانان شاهرودی در زمینه کسب علوم حوزوی را یادآور شد و تصریح کرد: جوانان و خانواده ها هوشیار باشند، تحت تاثیر برخی مشاوره های غلط قرار نگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود همچنین در خاتمه، برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه طی هفته گذشته را یادآور شد و افزود: پخش مستقیم این رزمایش از شبکه ها نشان از جایگاه آن در اقتدار نظام است.

کد خبر 2512617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha